zondag 6 januari 2008





Shruti, Hans & Vinita










Hans aan het werk bij de jongens











Ite met Jatti bij de ondergaande zon










Arm en rijk verenigd op dezelfde foto









Oudejaarsavond in The Green Hotel












Prajwal met de slippers van Hans
(niet geposeerd)










Lisha en Ite










Adi, ook met de slippers van Hans
(totaal geen fake-lach)










Gezellig kampvuur voor onze
ongezellige nacht op de grond
bij de jongens






Ite aan de kook in het kamp van de jongens

4 opmerkingen:

carine zei

Hans en ite, Hallo en om het op zij belgisch te zeggen : de beste wensen voor het nieuwe jaar met een evengrote rijkdom aan ervaringen met iets minder keelpijn en een bhouden thuiskomst eind januari want daar kijken we al naar uit. Die lege stoelen aan tafel met Kerstmis dat was het niet. goed dat we je stem konden horen. Sarah maakt nu een spreekbeurt over Leonardo Da vinci en schrijft sinds het bezoek van Yasmin nu gedichtjes. Dikke kussen. Knuffelen doen jullie daar al genoeg zie ik. Prachtige foto's : een streling voor het oog.

N. Patrick zei

Ite en Hans,
heel erg bedankt voor die prachtige verrassing die jullie mooie kerstkaart is.
'k ben benieuwd naar jullie Kerst-en nieuwjaarsverhalen. Ik heb intussen alles gelezen.
Ik blijf me verbazen over het technisch vernuft van de mens: berichten en prachtige! foto's sturen naar de andere kant van de wereld lijkt een peulschil geworden. Hoe sturen jullie dat? Computer in 't dorp (altijd?) beschikbaar of een eigen laptop meegenomen?
In 1980 toen ik in India verbleef was telefoneren naar België meestal een probleem, en niet alleen omdat elke dag de stroom een onbekend aantal uren uitviel.
Een brief was 3 weken tot 2 maanden onderweg. En een eventueel antwoord natuurlijk ook. En een GSM leek nog iets voor marsmannekes. Bestond nog niet.
Ik wens jullie daar voor de resterende tijd nog heel veel nuttig werk en veel geluksmomenten, samen met de mensjes waar jullie zo van zijn beginnen houden.
Vrede.
Patrick

Anoniem zei

Hello daar,Ite en Hans.Ik vind het prachtig ,jullie foto's en verhalen,ik lees ze ook altijd.
Maar met nieuwjaar heb ik jullie toch echt gemist. Heb stiekem nog snel enkele eieren, heps , patatjes en een fles wijn verstopt. Je begrijp wel ,als je terug komt... snel naar hier voor een simpele hap met een tof verhaal.
De groetjes van de beste omeletten bakker van de streek (allé van straat toch)

Kristel en Els zei

Hoi Hans en Ite,

ook vanuit het Elegis-kamp onze beste wensen voor 2008!

Geniet er nog maar van want het begint nu echt toch wel te korten hé.

Seg Hans, aan de hand van de foto's in jullie prachtige outfit dachten we even dat jullie in het huwelijksbootje waren gestapt ...

Groetjes,

Kristel en Els